Професійна компетентність майбутнього фахівця: психолого-педагогічний аспект

Автор(и)

  • Л. В. Саприкіна Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4500

Ключові слова:

професійна компетентність, психологічний підхід, педагогічний підхід, студенти, фахова підготовка

Анотація

У статті здійснено аналіз основних підходів у формуванні проблеми професійної компетентності студентів; проаналізовано педагогічний і психологічний підходи до розвєязання цієї проблеми; виокремлено складові професійної компетентності студента.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. В. Саприкіна, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

02-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Професійна компетентність майбутнього фахівця: психолого-педагогічний аспект. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 167-172. https://doi.org/10.31812/educdim.4500

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають