Професійна компетентність майбутнього фахівця: психолого-педагогічний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4500Ключові слова:
професійна компетентність, психологічний підхід, педагогічний підхід, студенти, фахова підготовкаАнотація
У статті здійснено аналіз основних підходів у формуванні проблеми професійної компетентності студентів; проаналізовано педагогічний і психологічний підходи до розвєязання цієї проблеми; виокремлено складові професійної компетентності студента.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
02-10-2021
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Л. В. Саприкіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Професійна компетентність майбутнього фахівця: психолого-педагогічний аспект. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 167-172. https://doi.org/10.31812/educdim.4500