Психолого-педагогічні принципи побудови ділової гри в навчальному процесі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4583Ключові слова:
ділова гра, психолого-педагогічні принципи, діалогАнотація
У статті розкрито психолого-педагогічні принципи, що дають уявлення про складові частини, логіку і внутрішні зв’язки ділової гри. Кожен принцип доповнює і розвиває інші, а разом узяті вони складають концепцію ділової гри як форми активного навчання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Катеруша

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні принципи побудови ділової гри в навчальному процесі. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 287-292. https://doi.org/10.31812/educdim.4583