Психолого-педагогічне управління розвитком і саморозвитком особистості учня в умовах школи життєвої творчості
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4627Ключові слова:
психолого-педагогічний аспект управління, структурні елементи життєвої компетентності особистості учня, система роботи школи життєвої творчості, модель науково-методологічного забезпечення, психолого-педагогічна майстерність учителя, розвиток і саморозвиток особистості вихованця, шляхи організації освітньо-виховної діяльностіАнотація
У статті розглядається проблема психолого-педагогічного управління розвитком і саморозвитком особистості учня з позицій школи життєвої творчості.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Ю. В. Рева

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічне управління розвитком і саморозвитком особистості учня в умовах школи життєвої творчості. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 521-531. https://doi.org/10.31812/educdim.4627