Психолого-педагогічне управління розвитком і саморозвитком особистості учня в умовах школи життєвої творчості

Автор(и)

  • Ю. В. Рева Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4627

Ключові слова:

психолого-педагогічний аспект управління, структурні елементи життєвої компетентності особистості учня, система роботи школи життєвої творчості, модель науково-методологічного забезпечення, психолого-педагогічна майстерність учителя, розвиток і саморозвиток особистості вихованця, шляхи організації освітньо-виховної діяльності

Анотація

У статті розглядається проблема психолого-педагогічного управління розвитком і саморозвитком особистості учня з позицій школи життєвої творчості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ю. В. Рева, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

Психолого-педагогічне управління розвитком і саморозвитком особистості учня в умовах школи життєвої творчості. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 521-531. https://doi.org/10.31812/educdim.4627

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають