Моніторинг підготовки старшокласників до зовнішнього тестування з іноземної мови: теоретичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4631Ключові слова:
етапи, умови, моніторингАнотація
Стаття розглядає етапи, умови ефективної організації підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного тестування. У статті розкрито зміст таких понять як «контроль» та «моніторинг».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Штельмах

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Моніторинг підготовки старшокласників до зовнішнього тестування з іноземної мови: теоретичний аспект. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 543-547. https://doi.org/10.31812/educdim.4631