Моніторинг підготовки старшокласників до зовнішнього тестування з іноземної мови: теоретичний аспект

Автор(и)

  • О. В. Штельмах Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4631

Ключові слова:

етапи, умови, моніторинг

Анотація

Стаття розглядає етапи, умови ефективної організації підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного тестування. У статті розкрито зміст таких понять як «контроль» та «моніторинг».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Штельмах, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

Моніторинг підготовки старшокласників до зовнішнього тестування з іноземної мови: теоретичний аспект. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 543-547. https://doi.org/10.31812/educdim.4631

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають