ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • С.М. Щербина ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5017

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування активної професійної позиції майбутніх педагогів засобами використання принципу рольової перспективи та заданого підходи у процесі викладання педагогічних дисциплін.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

10-12-2000

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ. (2000). Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 13-25. https://doi.org/10.31812/educdim.5017

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають