ДЕЯКІ АСПЕКТИ МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК СЕРЕДОВИЩА ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ ЙОГО СУБ'ЄКТІВ

Автор(и)

  • I.В. Колоколова ,
  • В.І. Миколишина ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5190

Анотація

No abstract.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

25-12-2003

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта як чинник соціалізації особистості

Як цитувати

ДЕЯКІ АСПЕКТИ МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК СЕРЕДОВИЩА ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ ЙОГО СУБ’ЄКТІВ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 7-8. https://doi.org/10.31812/educdim.5190

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають