ДЕЯКІ АСПЕКТИ МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК СЕРЕДОВИЩА ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ ЙОГО СУБ'ЄКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5190Анотація
No abstract.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references.
Завантаження
Опубліковано
25-12-2003
Номер
Розділ
Особистісно-орієнтована освіта як чинник соціалізації особистості
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 I.V. Kolokolova, V.I. Mykolyshyna

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ДЕЯКІ АСПЕКТИ МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК СЕРЕДОВИЩА ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ ЙОГО СУБ’ЄКТІВ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 7-8. https://doi.org/10.31812/educdim.5190