ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Н.A. Овчаренко ,
  • О.В. Чеботаренко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5553

Анотація

In article problems, of development of performing skills of the future musicians - teachers are considered. Classification is submitted and concrete performing skills, which are necessary for forming in the higher school, are determined.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Апраксина О. А. Современные требования к учителю-музыканту и задачи музыкально-педагогического

факультета / Музыка в школе. - №4. - М.: Просвещение, 1993.-240 с.

Бутенко Л.М. Музично-психологічна інтонація як дієвий чинник створення оперно-хорового образу //Музичне

мистецтво і культура. Науковий вісник. Вип.2. Одеса.: “Астропринт”.-2001. С. 275-285.

Никулина В.В. Новые формы музыкально-эстетического воспитания студентов в вузе //Музичне мистецтво і

культура. Науковий вісник. Вип.4, книга 2. Одеса.: “Друк” - 2004. - С . 188-197.

Завантаження

Опубліковано

24-05-2022

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи

Як цитувати

ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 306-311. https://doi.org/10.31812/educdim.5553

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають