ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5678Анотація
This article is devoted to the basical organizational problems of for mulation electronic information trends in educational process.
Завантажити
Посилання
Закон України “Про вищу освіту”. Від 17 січня 2002 року. N 2984-Ш.
“Положення про дистанційне навчання”. Наказ міністерства освіти від 21.01.2004 № 40.
Програма розвитку освіти в Україні на 2005 - 2010 роки // Вища школа. - 2005. - №3.
Носенко Е.Л., Чернышенко C.B. Методологічні аспекти забезпечення запам’ятовування інформації при розробці дистанційних навчальних курсів: Метод. Дніпропетровськ.: Вид - во Дніпропетр. у-ту, 2003. - 88 с.
Хеннер Е.К. Образование и новые информационные технологии - мечты и реальность. ВУЗ. XXI век: Науч.-информ. вестник. Вып. 1 / Западно-Уральский институт экономики и права. - Пермь, 2001. - 64 с.
. Сидоренко А., Холмська Г. Електронний підручник з фізичного матеріалознавства: методичні проблеми і досвід. Вища освіта України. - 2002. - № 1.
Козлакова Г. Інформаційні технології: інтелектуалізація навчання у вищій школі //Вища освіта України. -2002.-№ 1.
. Левшин М. Інформаційні технології - з першого класу (Семіотичний підхід у процесі керування мультимедійними навчальними програмами) // Вища освіта України. - 2002. - №1.
Джеррі Е. Гудісон. Впровадження електронної освіти в галузі вищої освіти у Великобританії: шлях у майбутнє // Вища школа. - 2002. - № 4-5.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 V.V. Sizov

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.