Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 14 (2006)
Том 14 (2006)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v14
Опубліковано:
14-06-2006
Весь випуск
Доступ за передплатою
PDF (англійська)
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
1
PDF
ВХІДНІ ДАНІ
2
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
P. Мойсеєнко
3-11
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ ЗНАННЯ В ЗМІСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Л.В. Кондрашова
12-28
PDF
ОСОБИСТІСНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЗАНЯТЬ ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ
O.C. Білоус
28-35
PDF
РЕФЛЕКСИВНІ УМІННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ
С.П. Білоконний
35-38
PDF
АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОТРЕБИ САМОВИРАЖЕННЯ СТУДЕНТІВ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
E.A. Aннюк
38-44
PDF (англійська)
РІЗНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ “ПОТРЕБА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ” В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Н.В. Пономаренко
44-52
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
Р.Б. Лисенкo
52-60
PDF
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА ОСВІТИ
Н.В. Волкова
60-67
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРА В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Н.В. Вишневська
67-75
PDF
ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
В.В. Сізов
75-83
PDF
МЕТОДИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ПРОГРАМИ INTEL “НАВЧАННЯ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО”
Л.І. Варнавська
83-90
PDF
УПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ КОМ П’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Л.O. Савченко, В.В. Морозов
90-96
PDF
КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
O.O. Сорокіна
96-101
PDF
АНАЛІЗ ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТТЯ “ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ” У НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
С.С. Томіліна
102-107
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПОЗИЦІЯ ГА її РОЛЬ У ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ І УЧНІВ НА УРОЦІ
C.M. Щербина
107-113
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
О.В. Марк
114-120
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ПОБУДОВИ ЗОБРАЖЕННЯ
O.I. Фурман
120-125
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
К.Г. Вишневська
126-132
PDF
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ДІАЛОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ
О.В. Лисевич
132-138
PDF
ІНТЕРАКЦІЯ ДИСЦИПЛІН МОВОЗНАВЧОГО ТА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОГО ЦИКЛІВ У СИСТЕМНІЙ КУЛЬТУРОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ СТУДЕНТІВ-АНГЛІСТІВ
О. Авраменко
138-145
PDF
РЕЛІГІЙНА ПОЛЕМІЧНА ЛІТЕРАТУРА XVI-XVII СТ. ЯК ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПУБЛІЦИСТИКИ
O.I. Гамалі, О.Б. Канeвська
146-158
PDF
РОЛЬ САМООЦІНКИ У ФОРМУВАННІ ГО ТО ДАВНО СТІ СТУДЕНТІВ ДО КРАЄЗНАВЧОЇ
О.В. Бондаренко
158-163
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ КОМПОНЕНТНОЇ СТРУКТУРИ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ І ФАКТОРІВ, ЩО ЇЇ ВИЗНАЧАЮТЬ
Ю.О. Саунова
164-174
PDF
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА “БІОЛОГІЧНА КІБЕРНЕТИКА” У ВИЩІЙ ШКОЛІ У СВІТЛІ ВИМОГ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
Р.В. Лашко
175-185
PDF
ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ У КЛАСІ ОСНОВНОГО ІНСТРУМЕНТА (ФОРТЕПІАНО)
О.В. Чеботаренко
185-197
PDF
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ ЯК ВІДБИТТЯ ПРОЦЕСУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
О.Ч. Чирва
197-204
PDF
ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТАКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ
Л.Г. Федорова
204-209
PDF
ФОРМУВАННЯ МИСТЕЦТВОЗНАВЧИХ ПОНЯТЬ ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН
Т.Й Рейзенкінд
209-227
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
В.Є. Андріанов, О.М. Письменний, T.B. Aндріанов
227-230
PDF
ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ-МЕДИКІВ
О.В. Денисенко, І.Л. Фоміна
230-237
PDF
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА
Г.Б. Штельмах
237-242
PDF
САМОСТІЙНА РОБОТА В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО СПЕЦІАЛІСТА
Л.В. Григоренко
242-245
PDF
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ФОРМУВАННЯ Я-КОНЦЕПЦіЇ В ОНТОГЕНЕЗІ В
З.М. Мірошник
245-251
PDF
ДИДАКТИЧНА ГРА В СИСТЕМІ ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Д.В. Щербина
251-256
PDF
СУТНІСТЬ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ
С.В. Мантуленко
256-262
PDF
ПРОБЛЕМА САМОРЕГУЛЯЦІЇ ТА САМОКОНТРОЛЮ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
I.Ю. Серьогіна
263-272
PDF
ГУМАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ - ЕФЕКТИВНИЙ ГАРМОНІЙНИЙ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
Ю.В. Рева
272-291
PDF
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
O.I. Копіца
291-298
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ
Г.М. Педосюк
299-304
PDF
ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТІВ У СИСТЕМІ “УЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ” ЗАСОБАМИ ГУМАНІСТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
Л.Ю. Пузанова
304-315
PDF
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА
Н.І. Білоконна, М.В. Бадіца
315-321
PDF
ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ГІМНАЗІЇ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ГУМАНІСТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ
I.Ф. Шудзіховська
321-334
PDF
СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У ПРАКТИЦІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
Н.О. Чувасова
334-340
PDF
УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Н.I. Білоконна
340-345
PDF
ПСИХОЛОГО—ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ МАЛИХ ФОЛЬКЛОРНИХ ЖАНРІВ
І.А. Кравцова, С.П. Свінцова
345-352
PDF
ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ
I.C. Зоренко
352-358
PDF
ВАЖЛИВІСТЬ ВОКАЛЬНИХ ПОСТАВОК У ФОРМУВАННІ СПІВОЧИХ НАВИЧОК ДИТИНИ
M.B. Вікторова
358-365
PDF
ПРЕВЕНТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ
Ю.С. Коровкіна
365-371
PDF
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ЛЮДИНИ ТА СУСПІЛЬСТВА
В. Марчик, I. Мінжорина, H. Макаренко
371-381
PDF
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО УТВОРЕННЯ ПРИЙОМІВ, МЕТОДІВ ТА МЕТОДИК НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ, ЇХ УПОРЯДКУВАННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ
В.М. Сотниченко
382-391
PDF
САМОСТІЙНА РОБОТА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Н.О. Скрильник
391-398
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПЕДАГ ОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Д.С. Стоянова
398-407
PDF
ЗМІСТ
408-411
PDF
ВИХІДНІ ДАНІ
412
PDF
Мова
English
українська
Останні публікації