ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ

Автор(и)

  • I.C. Зоренко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5718

Анотація

The article studies the problems of using various tasks at foreign languages lessons.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Андреева H.H.. Дифференциация учебного материала как условие индивидуального подхода в обучении.- Горький, 1972.-78 с.

Андронатий В.В. Диферинцированный поход к процессу обучения общеобразовательным предметам в профессиональном лицее.- М .: Педагогика, 1998.-205 с.

I Басова Н.В. Педагогика и практическая психология: учебное пособие. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2000.- 412 с.

Бим И.Л. Цели обучения иностранному языку в рамках базового курса Иностранные языки в школе. - 1996. - №1. - С. 46

Братанич О.Г. Проблема дефініцій базових понять в теорії диференційованого навчання Рідна школа .-2000. - №7. - С. 43-45.

Великий тлумачний словник сучасної української мови/ За редакцією В.Т. Бусел. -К.: Ірпінь: ВТФ. "Перун”, 2002.- 1440 с.

Гроот Р. Дифференциация в образовании // Директор. - 1994.-№5. - С. 28.

Гусак П.М. Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх вчителів початкових класів: Автореф. Дис. Доктора пед. Наук: 13.00.01- Київ, 1999. - 37 с.

Завантаження

Опубліковано

14-06-2006

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ. (2006). Педагогіка вищої та середньої школи, 14, 352-358. https://doi.org/10.31812/educdim.5718

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають