THE PROBLEM OF USING DIFFERENTIATED TASKS IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS AS A MEANS IMPROVING THE QUALITY OF STUDENTS' KNOWLEDGE

Authors

  • I.S. Zorenko ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5718

Abstract

The article studies the problems of using various tasks at foreign languages lessons.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Андреева H.H.. Дифференциация учебного материала как условие индивидуального подхода в обучении.- Горький, 1972.-78 с.

Андронатий В.В. Диферинцированный поход к процессу обучения общеобразовательным предметам в профессиональном лицее.- М .: Педагогика, 1998.-205 с.

I Басова Н.В. Педагогика и практическая психология: учебное пособие. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2000.- 412 с.

Бим И.Л. Цели обучения иностранному языку в рамках базового курса Иностранные языки в школе. - 1996. - №1. - С. 46

Братанич О.Г. Проблема дефініцій базових понять в теорії диференційованого навчання Рідна школа .-2000. - №7. - С. 43-45.

Великий тлумачний словник сучасної української мови/ За редакцією В.Т. Бусел. -К.: Ірпінь: ВТФ. "Перун”, 2002.- 1440 с.

Гроот Р. Дифференциация в образовании // Директор. - 1994.-№5. - С. 28.

Гусак П.М. Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх вчителів початкових класів: Автореф. Дис. Доктора пед. Наук: 13.00.01- Київ, 1999. - 37 с.

Published

14-06-2006

Issue

Section

Articles

How to Cite

THE PROBLEM OF USING DIFFERENTIATED TASKS IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS AS A MEANS IMPROVING THE QUALITY OF STUDENTS’ KNOWLEDGE. (2006). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 14, 352-358. https://doi.org/10.31812/educdim.5718

Most read articles by the same author(s)