ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ З ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

  • Г.І. Матукова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5865

Анотація

Methodology of a framing game is consiolered. This article deals with the question of formation of student creative abilities. The author shows the specific conditions to form student’s creative abilities at schools of higher learning.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Берулава Г.А. Стиль индивидуальности: теория и практика: Учебное пособие.- М.: Педагогическое общество России, 2001.- 231с.

Дудніченко Н.В. Ділова гра як одна з форм методичної робота з розвитку творчого стилю діяльності педагога // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць.- Кривий Ріг: КДПУ, 2004.- Вип 8.- С. 180-186.

Имитационно-игровое обучение в высшей школе: Учебное пособие / Л.В. Кондрашова, М.Г. Виевская, Л.А. Савченко. - Кривой Рог, 2001. - 194 с.

Климов Е.А. Индивидуальный стиль деятельности.- Казань, Таксон, 1968. - 197 с.

Эльконин Д.Б. Психология игры.- 2-е изд.- М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. - З60 с.

Завантаження

Опубліковано

27-05-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ З ЕКОНОМІКИ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 15, 269-275. https://doi.org/10.31812/educdim.5865

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають