ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • C.O. Смолова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6027

Анотація

У статті розглядаються особливості використання навчального діалогу як засобу формування комунікативної культури майбутніх учителів іноземної мови.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Гаврилова Т. Общение и познавательньїе процесові / Т.Гаврилова// Особенности познания и общения в пропессе обучения. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1982. - С.23-26.

Гончаренко С. Український педагогічний словник / Семен Устинович Гончаренко. - К.: Либідь. - 1997,- 573 с.

Кан-Калик В. Педагогическое творчество / В.Кан-Калик, Н.Никандров. -М.: Педагогика. 1990.- 142с.

Морозов В.В. Навчальний діалог як передумова готовності майбутніх педагогів до діалогічного навчання школярів / В.В.Морозов // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наук, праць. - Кривий Ріг. - 2004. - Вип.7. - С.144-148.

Пассов Е. Основи коммуникативной методики обучения иноязьічному об ще нию / Евгений Пассов. - М., 1989. - 200 с.

Пракгическая психология для преподавателей І [ред. М.К. Тутушкина]. - М.: Филинь, 1997. - С. 55- 57.

Садова В. Рекомендации по формирванию коммуникативной культури учителя средствами школьной методической работи / Віта Вадимівна Садова. - Кривой Рог. КГПИ, 1998. - 46 с.

Тимченко I. Формування комунікативної культури студентів як шлях до підготовки спеціалістів / І. Тимченко // Теоретичні питання освіти та виховання: Збірник наукових праць. Випуск ІО.-Київ: КДЛУ. 2000. - С. 141-144.

Завантаження

Опубліковано

10-02-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 154-161. https://doi.org/10.31812/educdim.6027

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають