ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ПРИ ВИКОНАННІ ПРОГРАМНИХ ЗАВДАНЬ ДИСЦИПЛІНИ “ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ”

Автор(и)

  • В.В. Томашевський Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6307

Ключові слова:

practical experience, principles of external advertisement, firm’s stile

Анотація

In article is considered the questions of forming of practical experience in the execution of programme tasks of discipline “Principles of external advertisement" in preparing of teacher Fine Art.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Дижур А.Л. Фирмеюшй стиль // Серия "Художественное конструкроеание за рубежам". - М.: ВНИИТЗ, 1970.

Лифинцев Н.А., Лифинцев С.Н., Воронина Т.Н. Реклама: тпеаретико-методологаческий аспект (опыт теоретического исследования). Учебно-методическое пособие. - К.: ИЛПР, 2002. - 62 с.

Рунге В.Ф., Сеньковский В.В. Основы теории и методологии дизайна. - М.: МЗ Пресе "Социально-политическая МЬІСЛЬ", 2005. - 368 с.

Серое С.И. Стиль в графическом дизайне. 60-80-е годы. - М.: ВНИИТЗ, 1991.

Завантаження

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ПРИ ВИКОНАННІ ПРОГРАМНИХ ЗАВДАНЬ ДИСЦИПЛІНИ “ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ”. (2006). Педагогіка вищої та середньої школи, 16(2), 363-368. https://doi.org/10.31812/educdim.6307

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають