ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ПРИ ВИКОНАННІ ПРОГРАМНИХ ЗАВДАНЬ ДИСЦИПЛІНИ “ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ”
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6307Ключові слова:
practical experience, principles of external advertisement, firm’s stileАнотація
In article is considered the questions of forming of practical experience in the execution of programme tasks of discipline “Principles of external advertisement" in preparing of teacher Fine Art.
Завантажити
Посилання
Дижур А.Л. Фирмеюшй стиль // Серия "Художественное конструкроеание за рубежам". - М.: ВНИИТЗ, 1970.
Лифинцев Н.А., Лифинцев С.Н., Воронина Т.Н. Реклама: тпеаретико-методологаческий аспект (опыт теоретического исследования). Учебно-методическое пособие. - К.: ИЛПР, 2002. - 62 с.
Рунге В.Ф., Сеньковский В.В. Основы теории и методологии дизайна. - М.: МЗ Пресе "Социально-политическая МЬІСЛЬ", 2005. - 368 с.
Серое С.И. Стиль в графическом дизайне. 60-80-е годы. - М.: ВНИИТЗ, 1991.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 V.V. Tomashevsky

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.