ПЕДАГОГІЧНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ МОНІТОРИНГУ ОСВІТИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • O.A. Чаркіна Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6965

Ключові слова:

pedagogical testing, monitoring, management, control in education establishments

Анотація

The article deals with the problem concerning existing possibilities of pedagogical testing while forming monitoring system of education establishments on managers' level.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Андреев В.И. Проблемні педагогического мониторинга качества образования/ В.И.Андреев // Вестник Российской академии образования. - 2001. - № І. - С. 35-42.

Беспалько В.П. Мониторинг качества обучения - средство управлення образованием // Мир образования/ В.П. Беспалько - 1996. - № 2. - С. 31-36.

Ефремова Н.Ф. Современньїе тестовне технологий в образовании/ Н.Ф.Ефремова - Ростов н/Д: Изд-во ДГТУ, 2001. - 187 с.

Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системи образования. (Как выбирать, создавать и использовать тесты для целей образования) / А.Н. Майоров - М.: Народное образование, 2000. - 352 с.

Шишов С.Е. Школа: мониторинг качества образования/ С.Е. Шишов, В.А. Кальней - М. : Педагогическое общество России, 2000. - 320 с.

Завантаження

Опубліковано

23-06-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ПЕДАГОГІЧНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ МОНІТОРИНГУ ОСВІТИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 499-506. https://doi.org/10.31812/educdim.6965

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають