СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ “ДИЗАЙН РЕКЛАМИ" У СИСТЕМІ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • В.В. Томашевський Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7039

Ключові слова:

advertisement, design advertisement

Анотація

In article Is considered the questions of the role and place of the disciplines "Design of advertisement" in the learning process of the art-graphic department of Kriviy Rig pedagogical university.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Джефкінс Ф. Реклама: [практичний посібник] / Ф. Джефкінс. К.: Т-во "Знання". 2001. - 465 с.

Лифинцев Н.А. Реклама теоретико-методологический аспект (опыт теоретического исследования). [учебно-методическое пособие] / Н.Л. Лифинцев, С.Н. Лифинцев, Т.Н. Воронина - К.: ЛДПР, 2002. - 62 с.

Программа дисциплины "Основы дизайна" дія инженерно-технических высиаа учебных заведен. [сост. Семкин В.В]. - К., 1989. - 21 с.

Семкин В.В. Дизайн и реклама / В.В. Семкин. - К.: ИППР, 2002. - 33 с.

Завантаження

Опубліковано

14-12-2009

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ “ДИЗАЙН РЕКЛАМИ" У СИСТЕМІ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 26, 336-340. https://doi.org/10.31812/educdim.7039

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають