МОНІТОРИНГ ВЗАЄМОДІЇ СЕРЕДНЬОЇ І ВИЩОЇ ШКОЛИ З ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Г.Б. Штельмах ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7088

Ключові слова:

organization, concerning, pedagogical professionalism

Анотація

The article deals with the stages and conditions of effective organization concerning an interplay of secondary school and higher educational institution in the improvement of pedagogical professionalism.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

05-05-2010

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

МОНІТОРИНГ ВЗАЄМОДІЇ СЕРЕДНЬОЇ І ВИЩОЇ ШКОЛИ З ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. (2010). Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 156-159. https://doi.org/10.31812/educdim.7088

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

<< < 1 2