РЕФЛЕКСИВНІ УМІННЯ ЯК ФОРМА ТЕОРЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ, СПРЯМОВАНОЇ НА САМОПІЗНАННЯ

Authors

  • О. І. Герасимова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1927

Keywords:

reflection, reflexive skills, introspection, self-knowledge

Abstract

У статті розглянуто різні позиції науковців на досліджувану проблему, проводиться порівняльний аналіз змісту категорій «рефлексія», «педагогічна рефлексія», «рефлексивні уміння».

Ключові слова: рефлексія, педагогічна рефлексія, рефлексивні уміння, самоаналіз, самопізнання.

The article deals with the different scientists’ views to investigating problem, the comparative analysis of categories a «reflection», «pedagogical reflection», «reflexive skills» is carried out.

Key words: reflection, reflexive skills, introspection, self-knowledge.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Вислогузова М. А. Подготовка учителя к творческой деятельности / Маргарита Анатольевна Вислогузова. – М. : Прометей, 1993. – 70 с.

Гуткина Н. И. Личностная рефлексия в подростковом розросте : автореф. дисс. на соискание уч. степени канд. психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогическая и возрастная психология» / Н. И. Гуткина. – М., 1983. – 24 с.

Коджаспирова Г. М. Культура профессионального самообразования педагога / Галина Михайловна Коджаспирова. – М. : ИЦ «Академия», 1994. – 147 с.

Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Нина Васильевна Кузьмина. – М. : Высшая школа, 1990. – 117 с.

Маркова А. К. Психология профессионализма / Аэлита Капитоновна Маркова. – М. : Знание, 1997. – 308 с.

Митина Л. М. Психология профессионального развития учителя / Лариса Максимовна Митина. – М. : Флинта, 1998. – 236 с.

Семенов И. Н. Проблемы рефлексивной психологии решения творческих задач / Игорь Никитович Семенов. – М. : НИИ общей и пед. психологии, 1990. – 215 с.

Степанов С. Ю. Проблема формирования типов рефлексии в решении творческих задач / С. Ю. Степанов, И. Н. Семёнов // Вопросы психологии. – 1982. – № 1. – С. 99-104.

Published

28-10-2012

Issue

Section

Theoretical and practical problems of higher school pedagogy

How to Cite

РЕФЛЕКСИВНІ УМІННЯ ЯК ФОРМА ТЕОРЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ, СПРЯМОВАНОЇ НА САМОПІЗНАННЯ. (2012). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 33, C. 48-53. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1927

Most read articles by the same author(s)