ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СУТНОСТІ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Authors

  • Т. Ю. Бульба Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1923

Keywords:

independent training activities, independence, art disciplines, creative activities

Abstract

У статті теоретично узагальнено психолого-педагогічну сутність самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення мистецьких дисциплін. Зазначено певні особливості мистецької творчої діяльності студентів.

Ключові слова: самостійна навчальна діяльність, самостійність, мистецькі дисципліни, творча діяльність.

The article reveals general pedagogical and psychological characteristics of independent training activities in the process of learning art disciplines. There is also mentioned some specific of the creative activities related to the art.

Key words: independent training activities, independence, art disciplines, creative activities.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 52

References

Архангельский С. И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы : учеб.-метод. пособие / Сергей Иванович Архангельский. – М. : Высшая школа, 1980. – 368 с.

Громцева А. К. Формирование у школьников готовности к самообразованию: учебн. пособие по спецкурсу для студентов пед. Ин-тов / Ангелина Константиновна Громцева. – М. : Просвещение, 1983. – 144 с.

Дистервег А. Избранные педагогические сочинения / Адольф Дистервег. – М., 1965. – 290 с.

Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект: монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2009. – 307 с.

Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька : [навч. посібн.] / Оксана Петрівна Рудницька. – К. : Вища школа, 2002. – 270 с.

Published

28-10-2012

How to Cite

Бульба, Т. Ю. (2012). ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СУТНОСТІ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 33, С. 21–27. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1923

Issue

Section

Theoretical and practical problems of higher school pedagogy