СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-МУЗИКАНТА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1946Keywords:
vocal training, vocal competence, voice development, vocal training methodsAbstract
У статті розглядаються сучасні тенденції дослідження мети, змісту складу, завдань, методів вокальної підготовки майбутніх педагогів-музикантів, яка є важливим компонентом фахової підготовки студентів у вищих навчальних закладах музично-педагогічного спрямування.
Ключові слова: вокальна підготовка, вокальна компетентність, постановка голосу, методи вокальної підготовки.
Тhe main lines of research intention, content, structure, tasks, methods of future teachers-musicians vocal training are considered in this article, which is an important component of professional training students in higher education institutions of the musical-pedagogical direction.
Key words: vocal training, vocal competence, voice development, vocal training methods.
Downloads
Metrics
References
Гребенюк Н. Є. Вокально-виконавська творчість: психолого-педагогічний та мистецтвознавчий аспекти: [монографія] // Н. Є. Гребенюк. − К. : НМАУ ім. П. І. Чайковського, 1999. − 269 с.
Гончаренко С. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко . − К. : Либідь, 1997. – 376 с.
Дмитриев Л. Основы вокальной методики: [учеб. пособ. для муз. вузов] / Леонид Борисович Дмитреев. − М.: Музыка, 1968. − 675 с.
Менабени А. Г. Методика обучения сольному пению /Анджелина Георгиевна Менабени. − М. : Просвещение, 1987. − 93 с.
Фіцула М. М. Педагогіка: навчальний посібник / Михайло Миколайович Фіцула. − Вид. 2-ге, випр., доп. − К. : Академвидав, 2006. − 560 с.
Юссон Р. Певческий голос: Исследование основных физиологических и акустических явлений певческого голоса / Рауль Юссон. − М. : Музыка, 1974. – 262 с.
Маруфенко О. В. Проблеми вокально-пеагогічної підготовки майбутніх вчителів музики (http://www.culturalstudies.in.ua/sekcia_s_s5_4.php)
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2011 Н. А. Овчаренко, А. В. Карпова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.