ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1947Keywords:
self-directed, motivation, educational activity, personalityAbstract
У статті розглядається проблема основних засад організації самостійної навчальної діяльності студентів, її роль у підвищенні рівня мотивації навчання, аналізуються фактори, які впливають на ефективність самостійної роботи студентів.
Ключові слова: самостійність, мотивація, навчальна діяльність, особистість.
This article investigates the problem of main principles of students’ self-directed educational activity organization, emphasizes its role in increasing of motivation level, analyses factors that affect the self-directed activity effectiveness.
Key words: self-directed, motivation, educational activity, personality.
Downloads
Metrics
References
Алексюк Л. Н. Организация самостоятельной работы студентов в условиях интенсификации обучения : учебное пособие для слушателей ФПК. / Л. Н. Алексюк, А. А. Аюрзанайн, П. И. Пидкасистый, В. А. Козаков и др. – Киев, 1993. – 336 с.
Вакуленко В. М. Основи вищої школи України : навч. посіб. / В. М. Вакуленко – Луганськ : Вид-во СНУ, 2001. – 247 с.
Козаков В. А. Самостоятельная работа студента и ее информационно-методическое обеспечение : учеб. пособие / В. А. Козаков – К. : Вища школа, 1990. – 112 с.
Нагаев В. Н. Методика викладання у вищій школі : навч. посіб. / В. Н. Нагаев – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 232 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2011 C. А. Остапенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.