ПЕДАГОГІЧНЕ КОЛЕКЦІОНУВАННЯ – ОСОБЛИВА ФОРМА ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Authors

  • Ю. Г. Павленко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1948

Keywords:

collecting, pedagogical collecting, future teachers professional training

Abstract

На основі проведеного експериментального дослідження автором визначено особливості і розкрито значення такої нетрадиційної форми діяльності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки як педагогічне колекціонування.

Ключові слова: колекціонування, педагогічне колекціонування, професійна підготовка майбутніх учителів.

On base prosecute experimental study author am peculiarity and am meaning such unconventional forms activity of future teachers for process of professional preparation as pedagogical collecting

Key words: collecting, pedagogical collecting, future teachers professional training.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 46

References

Бодрийар Ж. Система вещей / Жан Бодрийар ; [пер. с фр. С. Зенкина] – М. : Рудомино, 2001. – 218 с.

Большая советская энциклопедия : в 30-ти томах / [гл. ред. А. М. Прохоров]. – М. : Советская энциклопедия, 1973. – Т. 12 (Кварнер – Конгур). – 623 с.

Википедия (электронная энциклопедия) : Коллекционирование [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://ru.wikipedia.org/wiki. – Название с экрана.

Гончаренко С. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

Ушинский К. Д. Избранные педагогические произведения / К. Д. Ушинский. – М. : Просвещение, 1968. – 557 с.

Published

29-10-2012

How to Cite

Павленко, Ю. Г. (2012). ПЕДАГОГІЧНЕ КОЛЕКЦІОНУВАННЯ – ОСОБЛИВА ФОРМА ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 33, C.193–198. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1948

Issue

Section

Theoretical and practical problems of higher school pedagogy