СЕГМЕНТ СПІЛКУВАННЯ У СТРУКТУРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Authors

  • Т. Д. Сидоренко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1951

Keywords:

structural laws, pedagogical culture

Abstract

У статті автор дає обґрунтування сегменту спілкування в структурі педагогічної культури майбутнього вчителя, багатоплановому процесі організації, встановленні і розвитку контактів, взаєморозумінні і взаємодії між майбутнім учителем і учнем.

Ключові слова: сегмент спілкування, педагогічна культура.

In the given article the author presents the basic structural laws of the pedagogical culture of a teacher to be and their influence on the planning, organizing and developing contacts between future teachers and pupils  in the spirit of improving their further mutual understanding and cooperation.

Key words: structural laws, pedagogical culture.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 55

References

Дусь Н. А. Культура педагогічного спілкування в контексті компетентнісної парадигми професійної підготовки фахівців / Н. А. Дусь // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. – Вінниця, 2005. – № 15. – С. 135 – 140.

Кан-Калик В. А. Педагогика как культура / В. А. Кан-Калик // Магистр. – 1991. – Июнь.

Кредитно-модульний курс культурології : навчальний посібник [Є. А. Подольська, В. Д. Лихвар, Д. Є. Погорілий] / К. : Фірма «Інкос», Центр навчальної літератури, 2006. – 124 с.

Макаренко А. С. Педагогическая поэма : собр. соч. В 7 т. / Антон Семенович Макаренко – М. : АПН СССР, 1958.

Парыгин Б. Д. Основы социально-психологической теории / Борис Дмитриевич Парыгин – М. : Просвещение, 1971. – 351 с.

Published

29-10-2012

How to Cite

Сидоренко, Т. Д. (2012). СЕГМЕНТ СПІЛКУВАННЯ У СТРУКТУРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 33, C.210–214. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1951

Issue

Section

Theoretical and practical problems of higher school pedagogy