ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Authors

  • І. Ю. Сіняговська Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1952

Keywords:

students’ cognitive independence, organizational-and-didactic conditions, didactic adaptation, intensification, content variety in a foreign language studying

Abstract

У статті визначено організаційно-дидактичні умови формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету, здійснення дидактичної адаптації студентів педагогічного університету, інтенсифікація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів, забезпечення варіативності змісту навчання в контексті фахової діяльності студента.

Ключові слова: пізнавальна самостійність студента, організаційно-дидактичні умови, дидактична адаптація, інтенсифікація, варіативність змісту навчання іноземній мові.

The organizational-and-pedagogical conditions of forming students’ cognitive independence in the Pedagogical University are determined as the realization of didactic adaptation, the intensification of independent learning-and-cognitive activity, content variety in a foreign language studying in preparing students for their speciality.

Key words: students’ cognitive independence, organizational-and-didactic conditions, didactic adaptation, intensification, content variety in a foreign language studying.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 137 / PDF downloads: 40

References

Дусь Н. А. Культура педагогічного спілкування в контексті компетентнісної парадигми професійної підготовки фахівців / Н. А. Дусь // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. – Вінниця, 2005. – № 15. – С. 135 – 140.

Кан-Калик В. А. Педагогика как культура / В. А. Кан-Калик // Магистр. – 1991. – Июнь.

Кредитно-модульний курс культурології : навчальний посібник [Є. А. Подольська, В. Д. Лихвар, Д. Є. Погорілий] / К. : Фірма «Інкос», Центр навчальної літератури, 2006. – 124 с.

Макаренко А. С. Педагогическая поэма : собр. соч. В 7 т. / Антон Семенович Макаренко – М. : АПН СССР, 1958.

Парыгин Б. Д. Основы социально-психологической теории / Борис Дмитриевич Парыгин – М. : Просвещение, 1971. – 351 с.

Published

29-10-2012

How to Cite

Сіняговська, І. Ю. (2012). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 33, C. 215–220. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1952

Issue

Section

Theoretical and practical problems of higher school pedagogy