ДУАЛІЗМ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ – ОДНЕ З ПЕРСПЕКТИВНИХ ДЖЕРЕЛ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1974Keywords:
state educational standards, dualism of geography, the quality of geographical education, kurykulumAbstract
У статті розглянуто питання перспективної видозміни географічної компоненти державних освітніх стандартів шляхом виокремлення нової освітньої галузі – «Географія». Ці підходи розглядаються з позицій дуалізму шкільної географії й обов’язкового врахування як фізико-географічної, так і економіко-географічної складових цього предмета.
Ключові слова: державний освітній стандарт, дуалізм географії, якість географічної освіти, курикулум.
The article examines the prospective modification of geographic components of state educational standards, by providing the educational field – «Geography». These approaches are considered from the standpoint of dualism school of geography and required consideration of both the physical and geographical, and economic and geographic components of the subject.
Keywords: state educational standards, dualism of geography, the quality of geographical education, kurykulum.
Downloads
Metrics
References
2. Локшина О. І. Зміст шкільної освіти в країнах Європейського Союзу: теорія і практика (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) : [монографія] / О. І. Локшина. – К. : Вища школа, 2009. – 404 с.
3. Надтока О. Ф. Актуалізація якості географічної освіти – одне з джерел оновлення державних стандартів освіти / О. Ф. Надтока // Aнотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік: інформаційне видання. – К. : Педагогічна думка, 2010. – С. 96-97.
4. Надтока О. Ф. Поліпшення змісту курсу «Географія материків і океанів» у Національному курикулумі / О. Ф. Надтока // Географія та економіка в школі. – 2008. – № 9. – С. 37-40.
5. Равен Джон. Педагогическое тестирование: Проблемы, заблуждения, пенспективы / Джон Равен; [пер. с англ.]. – М. : Когито-Центр, 2001. – 142 с.
6. Савченко О. Я. Уміння вчитись як ключова компетентність загальної поміжньої освіти / О. Я. Савченко // Компетентністний підхід у сучасній освіті. – К. : Вища школа, 2004. – С. 35–45.
7. Сиротенко А. Й. Європейські тенденції шкільної географії / А. Й. Сиротенко // Географія та основи економіки в школі. – 1999. – № 2. – С. 2-3.
8. Топузов О. М. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого шкільного підручника / О. М. Топузов // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць; за наук. ред. В. М. Мадзігона. – К., 2011. – №1 (10). – С. 8-15.
9. Хуторской А. В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному?: [пособ. для учит.] / А. В. Хуторской. – М. : ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005. – 383 с.
10. Computerization and controversy: value conflict and social choices. 2nd ed. / Ed. by R. Kling. New York: Academic Press, 1996. 1. Computerization and controversy: value conflict and social choices. 2nd ed. / Ed. by R. Kling. New York: Academic Press, 1996.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2011 О. Ф. Надтока
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.