ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ДИДАКТИЧНА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ ВНЗ I-II РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1986Keywords:
interactive learning, interactive technology, educational and cognitive activityAbstract
У статті проаналізовано зміст понять «інтерактивне навчання», «інтерактивна технологія», розкрито роль інтерактивних технологій у створенні освітнього середовища ВНЗ I-II рівнів акредитації. Доведено, що використання інтерактивних технологій сприяє досягненню результативності навчання.
Ключові слова: інтерактивне навчання, інтерактивні технології, навчально-пізнавальна діяльність.
The article analyzed the essence of the concepts of «interactive learning», «interactive technology», revealed the role of technology in providing interaktivnіh educational environment of universities I-II accreditation levels. It is proved that the use of interactive technologies contributes to the learning outcomes.
Key words: interactive learning, interactive technology, educational and cognitive activity.
Downloads
Metrics
References
2. Максименко С. Навчання, що виховує і розвиває / Сергій Дмитрович Максименко // Психолог. – 2004. – №21-22 – С. 3-21.
3. Селевко Г. К. Традиционная педагогическая технология и её гуманистическая модернизация / Г. К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2005. – 144 с.
4. Солдатенко М. М. Теорія і практика самостійної пізнавальної діяльності : монографія / М. М. Солдатенко. – К. : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2006. – 198 с.
5. Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе : учеб. пособ. для студентов пед. ин-тов / Галина Ивановна Щукина. – М. : Просвещение, 1979. – 160 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2011 Т. Г. Коса
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.