ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2009Keywords:
didactic games, future teachers, co-operation of teacher and studentsAbstract
У статті висвітлено особливості взаємодії викладача та студентів у процесі застосування дидактичних ігор майбутніми вчителями у ВНЗ. Автор доводить, що використання ігрових методів збагачує професійну компетенцію випускника.
Ключові слова: дидактичні ігри, майбутні вчителі, взаємодія викладача та студентів.
The article is devoted to the problem of co-operation of teacher and students in the process of usage of didactic games by the future teachers in high schools. In the article the components of co-operation of teacher and students in the process of teaching are determined, in particular motivation, personality, organizational.
Key words: didactic games, future teachers, co-operation of teacher and students.
Downloads
Metrics
References
Букатов В. М. Педагогічні таїнства дидактичних ігор: посібник / В. М. Букатов − К. : Ред. загальнопед. газ., 2004. − 126 с.
Мельник JI. В. Вплив освітніх технологій на взаємодію викладача та студентів / Л. В. Мельник // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : [зб. наук. пр.] – Вип. 14. − Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2007. − С. 347-351.
Сластенин В. А. Педагогика: Инновационная деятельность / В. А. Сластенин, Л. С. Подымова. − [2-е изд.]. − М. : ИЧП «МАГИСТР», 2004. − 310 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2011 О. М. Шлапак
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.