Professional and pedagogical training of the future teachers of primary classes on physical culture
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2944Keywords:
professional-applied physical preparation, structure, personality, professional activityAbstract
Andrianov V. E., Andrianov T. V. Professional and pedagogical training of the future teachers of primary classes on physical culture.
The article considers the question of formation of professional-applied physical training of the future teachers of educational sphere, analyzed the essence of professional-applied physical training and considered its structure in situations of professional activity of the person.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 108
/ PDF downloads: 103
References
1. Волков Н. Формування структури професійних здібностей студентів у процесі фізичної підготовки / Н. Волков // Фізична культура, спорт та здоров’я нації: зб. наук. праць. – Випуск 5. – Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2004. – С. 220–224.
2. Божик М. В. Теоретична підготовленість вчителів-предметників з професійно-прикладної фізичної підготовки як ефективна умова формування готовності до професійної
діяльності / М. В. Божик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія No 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт». – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Том. 1 – Вип. 7 (33). –С. 45–51.
3. Бойко О. О. Сучасні вимоги до професійної підготовки учителів фізичної культури / О. О. Бойко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія No 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт». – К : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Том.1. – Вип. 7 (33). – С. 52–57.
4. Зеленська Н. Теоретична професійно-педагогічна підготовка вчителя в автономних вищих навчальних закладах України другої половини ХІХ початку ХХ століття: ретроспектива, актуалізація / Н. Зеленська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: зб. наук. праць. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. – С. 35–42.
5. Ломака Ж. М. Професійно-прикладна фізична підготовка в професійному аграрному ліцеї / Ж. М. Ломака, І. Люшненко // Матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. [Проблеми сучасної валеології, фізичної культури та реабілітації] (Херсон, 7 квітня 2011 р.) / М-во освіти і науки України, Херсонський державний університет. – Херсон : ХДУ, 2011. – С. 114–116. 6. Петров А. Формування суб’єктивної професійної позиції майбутнього вчителя фізичної культури в освітньому процесі ВНЗ / Андрій Петров // Фізична культура, спорт та
здоров’я нації: зб. наук. праць Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2013. – С. 170–175.
7. Фізичне виховання. Навчальна програма для вищих навчальних закладів України І–ІІІ, ІV рівнів акредитації. – Київ, 2003.
2. Божик М. В. Теоретична підготовленість вчителів-предметників з професійно-прикладної фізичної підготовки як ефективна умова формування готовності до професійної
діяльності / М. В. Божик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія No 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт». – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Том. 1 – Вип. 7 (33). –С. 45–51.
3. Бойко О. О. Сучасні вимоги до професійної підготовки учителів фізичної культури / О. О. Бойко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія No 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт». – К : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Том.1. – Вип. 7 (33). – С. 52–57.
4. Зеленська Н. Теоретична професійно-педагогічна підготовка вчителя в автономних вищих навчальних закладах України другої половини ХІХ початку ХХ століття: ретроспектива, актуалізація / Н. Зеленська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: зб. наук. праць. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. – С. 35–42.
5. Ломака Ж. М. Професійно-прикладна фізична підготовка в професійному аграрному ліцеї / Ж. М. Ломака, І. Люшненко // Матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. [Проблеми сучасної валеології, фізичної культури та реабілітації] (Херсон, 7 квітня 2011 р.) / М-во освіти і науки України, Херсонський державний університет. – Херсон : ХДУ, 2011. – С. 114–116. 6. Петров А. Формування суб’єктивної професійної позиції майбутнього вчителя фізичної культури в освітньому процесі ВНЗ / Андрій Петров // Фізична культура, спорт та
здоров’я нації: зб. наук. праць Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2013. – С. 170–175.
7. Фізичне виховання. Навчальна програма для вищих навчальних закладів України І–ІІІ, ІV рівнів акредитації. – Київ, 2003.
Downloads
Published
13-02-2014
How to Cite
Андріанов, В., & Андріанов, Т. (2014). Professional and pedagogical training of the future teachers of primary classes on physical culture. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 40, 9–15. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2944
Issue
Section
Theoretical and practical problems of higher school pedagogy
License
Copyright (c) 2014 Вадим Андріанов, Тарас Андріанов
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.