The development competencies of future informatics teachers in the learning process linear algebra
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2945Keywords:
teachers of computer science, linear algebra, professional training, competenceAbstract
Armash T. S. The development competencies of future informatics teachers in the learning process linear algebra.
Considers the main competence of future teachers of informatics and allocated those that are formed in the study of linear algebra, the article allocated production functions and abilities of the student-computer science generated in the study of linear algebra.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 134
/ PDF downloads: 104
References
1. Галузеві стандарти вищої освіти України. Напрям підготовки 040302 інформатика. Кваліфікація 3121 Фахівець з інформаційних технологій. 3340 Викладач-стажист. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра. – Офіц. вид. – К. : Міністерство освіти і науки України, 2010. – 32 с.
2. Галузеві стандарти вищої освіти України. Напрям підготовки 040302 інформатика. Кваліфікація 3121 Фахівець з інформаційних технологій. 3340 Викладач-стажист. Освітньо-
професійна програма підготовки бакалавра. – Офіц. вид. – К. : Міністерство освіти і науки України, 2010. – 94 с.
3. Іваницький О. І. Методичні особливості підготовки майбутнього вчителя фізики до розробки і використання інформаційно-комунікаційних технологій. / О. І. Іваницький, С. П. Ткаченко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету: Серія педагогічна: Вип. 14 : Інновації в навчанні фізиці та дисциплін технологічної освітньої галузі: міжнародний та вітчизняний досвід. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет, 2008. – С. 198 – 200.
4. Морзе Н. В. Концепція методичної підготовки майбутніх вчителів інформатики в умовах багаторівневої освіти / Н. В. Морзе // 3б. наук. пр. Т. XXVI, НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Логос, 2001. – С. 57–65.
5. Рафальська М. В. Формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів інформатики у процесі навчання методів обчислень. дис. ... на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (інформатика)» / М. В. Рафальська. – К., 2010. – 280 с.
2. Галузеві стандарти вищої освіти України. Напрям підготовки 040302 інформатика. Кваліфікація 3121 Фахівець з інформаційних технологій. 3340 Викладач-стажист. Освітньо-
професійна програма підготовки бакалавра. – Офіц. вид. – К. : Міністерство освіти і науки України, 2010. – 94 с.
3. Іваницький О. І. Методичні особливості підготовки майбутнього вчителя фізики до розробки і використання інформаційно-комунікаційних технологій. / О. І. Іваницький, С. П. Ткаченко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету: Серія педагогічна: Вип. 14 : Інновації в навчанні фізиці та дисциплін технологічної освітньої галузі: міжнародний та вітчизняний досвід. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет, 2008. – С. 198 – 200.
4. Морзе Н. В. Концепція методичної підготовки майбутніх вчителів інформатики в умовах багаторівневої освіти / Н. В. Морзе // 3б. наук. пр. Т. XXVI, НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Логос, 2001. – С. 57–65.
5. Рафальська М. В. Формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів інформатики у процесі навчання методів обчислень. дис. ... на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (інформатика)» / М. В. Рафальська. – К., 2010. – 280 с.
Downloads
Published
13-02-2014
How to Cite
Армаш, Т. (2014). The development competencies of future informatics teachers in the learning process linear algebra. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 40, 15–20. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2945
Issue
Section
Theoretical and practical problems of higher school pedagogy
License
Copyright (c) 2014 Тетяна Армаш
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.