INDIVIDUALIZATION OF LEARNING AS PEDAGOGICAL THE PROBLEM IN THE CONTEXT IS PERSONAL FOCUSED EDUCATION

Authors

  • S.P. Bilokonnyy

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5558

Abstract

The article deals with the history of individual approach in training and present-day state of given problem.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 108 / PDF downloads: 278

References

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. -К., 1999.-3 6 7 с.

Коменський Я.А. Велика дидактика: Хрестоматія з історії педагогіки. -К., 1975. - 463 с.

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. -К ., 1989. - 608 с.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіки. - К., 2001. - 624 с.

Проскура О.В. Софія Русова - талановита дочка України //Поч.школа. - 1993. - № 3. - С. 44 -46.

Савченко Л.Я. Дидактика початкової школи.-К.,1997. - 352 с.

Ушинский К.Д. Педагогические сочинения в 6-ти томах. - Т .З .-М ., 1990. - 427.

Published

24-05-2022

How to Cite

Bilokonnyy, S. (2022). INDIVIDUALIZATION OF LEARNING AS PEDAGOGICAL THE PROBLEM IN THE CONTEXT IS PERSONAL FOCUSED EDUCATION. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 11, 339–346. https://doi.org/10.31812/educdim.5558

Issue

Section

Improving the educational process in the practice of secondary school