Psychological peculiarities of perception external advertisement
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5968Keywords:
perception, external advertisement, consumerAbstract
In article is considered psychological aspect and character of models of perception of the consumer's external advertisement, her influence on humans.
Downloads
Metrics
References
Кеворков В. В. Некоторые аспекты психологии восприятия рекламы // Наружная реклама. - 2003. - № 3. - С. 56-58.
Марченко А. А. Виховний вплив реклами // Педагогіка вищої та середньої школи. 36. наук, праць № 10. Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія, методи, технології / Ред. кол. В. К Буряк та ін.- Кривий ріг, КДПУ, 2005. -356с.
Общая психология / Под ред. В. В. Богословского и др. - М.: Просвещение, 1981. - 383 с.
Пронина Е. Психологическая экспертиза рекламы. Теория и методика психотехнического анализа рекламы // Наружная реклама. - 2003. - № 2. - С. 68-76.
Ромат Е. Реклама. - К., 2000. - 480 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 V.V. Tomashevskiy
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.