ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ ПА УРОКАХ МУЗИКИ

Автор(и)

  • М.В. Вікторова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6077

Ключові слова:

індивідуальний підхід, індивідуалізація навчання, індивідуальні особливості

Анотація

У статті розглянуті сучасні проблеми використання індивідуального підходу на уроках, музики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 117 / PDF downloads: 461

Посилання

Волощук I., Шепатько В.. Психалого-педагогічні засади індивідуалізації навчання молодших школярів // Рівна шкала 2003, - №12. - С. 21-24.

Гончаренко С У. Український педагогічний словник. - К. 1999. - 367 с.

Сиркова М А. Индивидуализация и дифференциация обучения младших школьников у Відкр. урок 2002. - №19-20. - С. 43-48

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Вікторова M. (2006). ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ ПА УРОКАХ МУЗИКИ. Educational Dimension, 16(1), 76–82. https://doi.org/10.31812/educdim.6077