AUTOMATED LEARNING SYSTEMS AS MAIN COMPONENT OF TEACHER INTEGRATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6513Abstract
The essence of the notion of automatized learning system has been revealed in the article, the basic attention being paid to the peculiarities of its application in teaching pupils of secondary schools. The most important principles of automatized learning systems implementation have been defined. An attempt to point out the general components of such systems has been made.
Downloads
Metrics
References
Адольф В. А. Профессионально-педагогические проблемы компьютерной подготовки специалиста // Высшее образование в России. - 1997. - №4. - С.72-74.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. В.Т.Бусел. - К.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2004. - 1440 с.
Доулинг К. Социально-психологические аспекты взаимодействия с компьютерными обучающими средами // Информатика и образование. - 1997. - №8. - С. 103-108.
Полат Е.С. Новые педагогические технологии. - М., 1997. - 272 с.
Шкутина Л.А. Подготовка педагога профессионального обучения на основе интеграции педагогических и информационных технологий: Дис... д-ра пед. наук: 13.00.08. - Караганда, 2002. - 393 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 L.I. Morska
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.