BAG ATO-ASPECT AND MODERNIZATION OF EDUCATIONAL OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES IN FRAMEWORK OF PERSONALITY-ORIENTED PARADIGM IN TECHNICAL HIGH SCHOOL
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6841Keywords:
Bologna process, educational policy, personality-oriented paradigm, experience, verbal environment, self-détermination, behavioural science, responsibility, priorities in communication, art of teachingAbstract
The main aspects of educational-upbringing process in the university within personality orientedparadigm are described in détails in the articleю
Downloads
Metrics
References
БорісоваН.В. Можливість розвитку самореалізації особи що вчаться із застосуванням інформаційно-комунікативних технологій в умовах особового орієнтованого навчання // www.mgopu.ru/journal/04/borisova.htm.
Волкова A.A., Дімітрова Л.В.. Психологія і педагогіка. - Ростов-на-Дону.: «Фенікс», 2005. - 242 с.
Краснов Ю.Е. Стратегічні орієнтири розвитку вищої освіти і місце університету в системі утворення країн світу // www.charko.narod.ru.
Мінкина H.A. Виховання відповідальністю. - M.: «Вища школа», 1990. - 144 с.
Плігин А. Концепція і особово орієнтована технологія навчання іноземним мовам // www.ps507.edusite.ru/p4.html.-H lalign=center>
Подласьій И.П. ГІедагогика. - M.: Висшєє образованіє,2006. - 540 с.
Рувінський Л.И. Методика виховної роботи. - M.: «Освіта», 1989. - 334 с.
Сельовко Г. Зун,суд і діагностика // www.urg/issue/?action=topic&t.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 A.V. Lityahina
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.