Discipline “Design of advertisement” in the Art pedagogical education
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7039Keywords:
advertisement, design advertisementAbstract
In article Is considered the questions of the role and place of the disciplines "Design of advertisement" in the learning process of the art-graphic department of Kriviy Rig pedagogical university.
Downloads
Metrics
References
Джефкінс Ф. Реклама: [практичний посібник] / Ф. Джефкінс. К.: Т-во "Знання". 2001. - 465 с.
Лифинцев Н.А. Реклама теоретико-методологический аспект (опыт теоретического исследования). [учебно-методическое пособие] / Н.Л. Лифинцев, С.Н. Лифинцев, Т.Н. Воронина - К.: ЛДПР, 2002. - 62 с.
Программа дисциплины "Основы дизайна" дія инженерно-технических высиаа учебных заведен. [сост. Семкин В.В]. - К., 1989. - 21 с.
Семкин В.В. Дизайн и реклама / В.В. Семкин. - К.: ИППР, 2002. - 33 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 V.V. Tomashevskiy
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.