Формування професійно важливих якостей майбутніх учителів трудового навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1032Ключові слова:
особистісні якості вчителя, ціннісні орієнтації, громадянська відповідальність, педагогічне покликання, педагогічні нахилиАнотація
У статті подається короткий огляд праць науковців, які присвячені формуванню професійних якостей учителів, зокрема вчителів трудового навчання; розкривається сутність спрямованості особистісних якостей та характеризується кожна з них. Даються визначення тим якостям особистості, які необхідні сучасному вчителеві. Визначаються ті, якими повинен оволодіти вчитель трудового навчання. Обґрунтовується важливість оволодіння особистісними якостями в процесі підготовки
Завантаження
Metrics
Посилання
Видра О. Г. Експериментальне дослідження зв’язків між особистісними професійними якостями і здібностями та компонентами психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання /О. Г. Видра // Вісник ЧДПУІ ім. Т. Г. Шевченка. – Чернігів : ЧДПУ, 2004. –Вип.7. – С. 35-38.
Воронов В. Технология воспитания и личность учителя / В. Воронов // Школа и производство. – 2003. – № 7. – С. 6-9.
Гнатюк О. Особистість сучасного педагога / О. Гнатюк // Початкова освіта. – 2002. – № 3. – С. 3-5.
Данилова Г. Акмеологічна модель педагога / Г. Данилова // Освіта і управління. – 2006. – № 3-4. – С. 82-84.
Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – Москва : Высшая школа,1990. – 119 с.
Мешко Г. М. Вступ до педагогічної діяльності : [навч.посіб.] / Г. М. Мешко. – Київ : Академвидав, 2010. – 200 с.
Ховрич М. О.Модель вчителя трудового навчання / М. О. Ховрич // Вісник ЧДПУ ім. Т. Г.Шевченка. – Чернігів : ЧДПУ, 1999. – Вип.2. – С. 3-5.
Яворська Г. Х.Особистість педагога та її роль у навчально-виховному процесі / Г. Х. Яворська. – Київ : Знання, 2004. – 315 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Андрій Андрійович Дорогань
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.