Соціальне партнерство «школа – родина –громада» у антибулінговій роботі з учнівською молоддю Канади

Автор(и)

  • Ольга Олександрівна Костюк Національний університет «Острозька академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1178

Ключові слова:

булінг, шкільне насилля, агресія, соціальне партнерство, школа, Канада

Анотація

У статті проаналізовано механізм соціального партнерства між школою, родиною та громадою в роботі з профілактики та подолання булінгу серед канадської учнівської молоді. Для дослідження було застосовано низку методів: теоретичні (аналіз та синтез, систематизація, класифікація та узагальнення) та емпіричні. У результаті проведеного аналізу з’ясовано, що тісна співпраця освітян, учнів та їхніх батьків, членів громади і громадських організацій реалізовується в різноманітних формах; їй притаманний системний характер. Досвід Канади щодо антибулінгової роботи з учнівською молоддю становить науковий інтерес та має практичне значення для національної школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 182 / PDF downloads: 90

Біографія автора

Ольга Олександрівна Костюк, Національний університет «Острозька академія»

кандидат педагогічних наук, викладач

Посилання

Bentley K. Bully-Victim Problems in Elementary Schools and Students' Beliefs About Aggression / K. Bentley // Canadian Journal of School Psychology. – 1996. – № 11. – P. 153-165. DOI: https://doi.org/10.1177/082957359601100220

Beran T. Teachers’ and Students’ Reports of Physical and Indirect Bullying [Electronic resource] / T. Beran, S. Stewart // The Alberta Journal of Educational Research. – 2008. – Mode of access : http://ajer.journalhosting.ucalgary.ca/index.php/ajer/article/view/ 632/ 615.

Charach A. Bullying at School : A Canadian Perspective / A. Charach, D. J. Pepler, S. Ziegler // Education Canada. – 1995. – № 35. – P. 12-18.

Buchanan P. Bullying in Schools: Children’s Voices / Buchanan P.,Winzer M. // International Journal of Special Education. – 2001. – № 16. –P. 67-79.

Harachi T. The Nature of School Bullying. A Cross-National Perspective / Harachi T., Catalano R., Hawkins J. D. Canada [ed. P. K. Smith, Y. Morita, J. Junger-Tas, D. Olweus, R. Catalano and P. Slee]. – New York : Routledge, 1999. – P. 296-306.

Pepler D. Making a Difference in Bullying : Evaluation of a Systemic School-Based Programme in Canada / D. Pepler, M. Wendy, W. Craig, P. O’Connell, R. Atlas, A. Charach // Bullying in Schools : How Successful Interventions Can Be? [ed. Peter K. Smith, Debra Pepler, Ken Rigby]. – Cambridge, UK : Cambridge University Press, 2004. – P. 125-140. DOI: https://doi.org/10.1017/CBO9780511584466.008

Roots of Empathy Program Information for Parents // Roots of Empathy, Toronto. – 2007. – 16 p.

Smith D. Improving School Climate to Reduce Bullying [Electronic resource] / D. Smith // Education Canada – 2016. – Mode of access : http://www.cea-ace.ca/education-canada/article/improving-school-climate-reduce-bullying.

School-based anti-bullying programs. – Mode of access : https:// www.canada.ca/en/public-health/services/bullying/bullying-prevention-pro grams.html.

Shaping Safer Schools : A Bullying Prevention Action Plan [Electronic resource] // Safe Schools Action Team. – 2005. – Mode of access:http://www.edu.gov.on.ca/eng/healthysafeschools/actionTeam/shaping.pdf

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Костюк, О. О. (2017). Соціальне партнерство «школа – родина –громада» у антибулінговій роботі з учнівською молоддю Канади. Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 143–154. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1178

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи