Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті

Автор(и)

  • Ірина Михайлівна Ковальчук Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1234

Ключові слова:

андрагогічні засади, андрагогіка, професійний розвиток, учитель технологій, доросла людина, принцип

Анотація

У статті розкриваються андрагогічні засади професійного розвитку вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті, а саме: основні
ознаки дорослої людини; визначені та обґрунтовані андрагогічні принципи побудови педагогічного процесу в освіті дорослих. До андрагогічних
принципів автор відносить принцип системності та ієрархічності, принцип самодетермінації, принцип додатковості, принцип безперервності, принцип науковості, принцип інноваційності, принцип інтерактивності, принцип стимулювання розвитку і саморозвитку, принцип діяльнісної спрямованості, принцип аналізу професійного досвіду та навчальної діяльності. Визначені андрагогічні засади становлять підґрунтя для побудови ефективної
педагогічної системи з метою професійного розвитку вчителів технологій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 157 / PDF downloads: 77

Біографія автора

Ірина Михайлівна Ковальчук, Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

кандидат педагогічних наук

Посилання

Громкова М. Т. Андрагогика : теория и практика образования взрослых : [учеб. пособие студентов педагогических вузов] / М. Т. Громкова. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 495 с. – (Серия «Высшее профессиональное образование : Педагогика»).

Зеер Э. Ф. Психология профессионального образования : [учебник для студ. высш. учеб. заведений] / Э. Ф. Зеер. – М. : Издательский центр «Академия», 2009. –384 с.

Зинченко В. П. Непрерывное образование – веление времени / В. П. Зинченко. – М. : Знание, 1988. – 63 c.

Змеев С. И. Андрагогика: основы теории, истории и технологи обучения взрослых : [монография] / С. И. Змеев. – М. : ПЕР СЭ, 2007. – 272 с.

Королева Е. Г. Образовательные запросы и профессиональный опит взрослых как условие организации их обучения / Е. Г. Королева // Человек и образование. Академический вест ник. Института педагогического образования и образования взрослых РАО. – 2015. – №1 (42) – С. 53-56.

Кулюткин Ю. Н. Психология обучения взрослых / Ю. Н. Кулюткин. –М. : Просвещение, 1985. – 132 с.

Огнев А. С. Организационное консультирование в стиле коучинг / А. С. Огнев. – СПб. : Речь, 2003. –192 с.

Освіта дорослих : енциклопедичний словник / [за ред. В. Г. Кременя, Ю. В. Ковбасюка]. – К. : Основа, 2014. – 496 с.

Семиченко В. А. Психология деятельности / В. А. Семиченко. – К. : Издатель Эшке А. Н., 2002. – 248 с.

Шадриков В. Д. Профессиональные способности / В. Д. Шадриков. – М. : Университетская книга, 2010. – 320 с.

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Ковальчук, І. М. (2017). Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті. Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 351–362. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1234

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п