Умови формування професійної відповідальності майбутніх вчителів початкових класів

Автор(и)

  • Анна Вікторівна Царенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1290

Ключові слова:

професійна відповідальність, педагог, умови, методи, прийоми, якості, формування

Анотація

У статті розкриті та проаналізовані умови формування професійної відповідальності фахівців різних спеціальностей. Знайдений спільний алгоритм формування якостей професійно відповідального спеціаліста, що включає чотири етапи: перший – пізнавальний; другий – отримання практичного досвіду; третій – контроль; четвертий – самовдосконалення, розвиток. Визначено умови формування професійно відповідального вчителя початкових класів з урахуванням специфіки цієї спеціальності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 190 / PDF downloads: 98

Біографія автора

Анна Вікторівна Царенко, Криворізький державний педагогічний університет

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Посилання

Бешевец Л. В. Формирование профессиональной ответственности будущих педагогов в условиях педвуза : дисс. … канд. пед. наук : 13.00.01 /Бешевец Людмила Васильевна. – Кривой Рог, 1997. – 184 с.

Букша С. Б. Формирование профессиональной ответственности будущих специалистов [Электронный ресурс] / С. Б. Букша // Педагогика. – 2015. –Режим доступа : http://www.rusnauka.com/9_SNP_2015/ Pedagogica/2_189401.doc.htm.

Манцурова Т. А. Формирование профессиональной ответственности социального педагога в вузе : дисс. … канд. пед. наук :13.00.08 / Манцурова Татьяна Александровна. – Нижний Новгород, 2007. –180 с.

Миленкова Р. В. Механізми формування професійної відповідальності в процесі фахової підготовки студентів / Р. В. Миленкова //Педагогічні науки : теорія, історія, інновації, технології : наук. журнал. –2010. – № 4. – С. 321–329.

Мухаметшин А. Т. Организационнопедагогические условия формирования профессиональной ответственности будущего специалиста : дисс. … канд. пед. наук : 13.00.08 / Мухаметшин Александр Тагирович – Москва, 2010. – 185 с.

Романов В. А. Проблемные задания как условие формирования представлений о профессиональной ответственности у будущих учителей начальных классов [Электронной ресурс] / В. А. Романов // Педагогические науки. – 2015. –Режим доступа : http://www.rusnauka.com/2_ KAND_2013/Pedagogica/2_125593.doc.htm.

Сорокина Т. М. Формирование профессиональной компетенции будущего учителя начальной школы в условиях многопредметной вузовской кафедры / Т. М. Сорокина // Вестник Вятского государственного гуманитарного университета. – 2010. – С. 127 В. А. Татенко. – Киев : Радянська школа, 1985. – 174 с.

Торшевська О. В. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної відповідальності вчителів початкових класів в умовах педагогічного коледжу [Електронний ресурс] / О. В. Торшевська // Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. – Режим доступу : http://www. stattionline.org.ua/pedagog/104/17998-psixologo-pedagogichni-aspektiformuvannya-profesijno%D1%97-vidpovidalnosti-vchiteliv-pochatkovix-klasivv-umovax-pedagogichnogo-koledzhu.html.

Шепетько Д. В. Становление профессиональной ответственности будущих специалистов в условиях модернизации современной высшей школы : дисс. … канд. пед. наук : 13.00.08 / Шепетько Денис Викторович – Орел, 2011. – 176.

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Царенко, А. В. (2017). Умови формування професійної відповідальності майбутніх вчителів початкових класів. Educational Dimension, 50, 92–99. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1290

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи