Розвиток педагогічної творчості майбутніх учителів у системі професійної підготовки

Автор(и)

  • Вікторія Валентинівна Іванова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1312

Ключові слова:

творчість, творча особистість, майбутній учитель, педагогічна творчість, творчі здібності, професійне становлення майбутнього вчителя, творчий стиль діяльності, умови формування творчої особистості

Анотація

У статті розглянуто проблему розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів у системи професійної підготовки. Автор статті приходить до висновку, що завдання вищої педагогічної школи полягає в тому, щоб навчання зробити творчим процесом, що, зі свого боку, стимулює становлення творчої індивідуальності майбутніх учителів. Ці два процеси
тісно пов’язані між собою й взаємообумовлені, оскільки творча особистість визначає характер педагогічної діяльності. Автором обґрунтовуються оптимальні умови формуваннятворчого саморозвитку майбутнього вчителя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 173 / PDF downloads: 138

Біографія автора

Вікторія Валентинівна Іванова, Криворізький державний педагогічний університет

Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Кухарев М. В. Диагностика педагогического мастерства и педагогического творчества / М. В. Кухарев, Л. С. Решетько. – Минск : Адукацыя и выхаванне, 1996. – 95 с.

Митник О. Я. Творча особистість : [методичні рекомендації] / О. Я. Митник. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2001. – 25 с.

Семиченко В. А. Теоретичні та методичні основи професійного самовиховання студентів вузу : [навчальнометодичний посібник] / В. А. Семиченко, О. М. Галус, Л. В. Задневич. –Хмельницький : ХГП, 2001. – 265 с.

Сухомлинский В. А. Разговор с молодым директором школы / В. А. Сухомлинский. – Москва : Просвещение, 1982. – 205.

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Іванова, В. В. (2017). Розвиток педагогічної творчості майбутніх учителів у системі професійної підготовки. Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 275–282. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1312

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п