Розвиток педагогічної творчості майбутніх учителів у системі професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1312Ключові слова:
творчість, творча особистість, майбутній учитель, педагогічна творчість, творчі здібності, професійне становлення майбутнього вчителя, творчий стиль діяльності, умови формування творчої особистостіАнотація
У статті розглянуто проблему розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів у системи професійної підготовки. Автор статті приходить до висновку, що завдання вищої педагогічної школи полягає в тому, щоб навчання зробити творчим процесом, що, зі свого боку, стимулює становлення творчої індивідуальності майбутніх учителів. Ці два процеси
тісно пов’язані між собою й взаємообумовлені, оскільки творча особистість визначає характер педагогічної діяльності. Автором обґрунтовуються оптимальні умови формуваннятворчого саморозвитку майбутнього вчителя.
Завантаження
Metrics
Посилання
Кухарев М. В. Диагностика педагогического мастерства и педагогического творчества / М. В. Кухарев, Л. С. Решетько. – Минск : Адукацыя и выхаванне, 1996. – 95 с.
Митник О. Я. Творча особистість : [методичні рекомендації] / О. Я. Митник. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2001. – 25 с.
Семиченко В. А. Теоретичні та методичні основи професійного самовиховання студентів вузу : [навчальнометодичний посібник] / В. А. Семиченко, О. М. Галус, Л. В. Задневич. –Хмельницький : ХГП, 2001. – 265 с.
Сухомлинский В. А. Разговор с молодым директором школы / В. А. Сухомлинский. – Москва : Просвещение, 1982. – 205.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вікторія Валентинівна Іванова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.