МУЗИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • М. В. Вікторова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1925

Ключові слова:

компетенція, компетентність, професіоналізм, професійні здібності, особові якості вчителя

Анотація

У статті розглянуто проблему музичної компетентності вчителя музики як основи його педагогічної діяльності.

Ключові слова: компетенція, компетентність, професіоналізм, професійні здібності, особові якості вчителя.

 

 

The article deals with the problem of musical competence of a teacher of music as a basis of his/her educational work.

 

Key words: competence, professionalism, professional capabilities, teacher personality qualities.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 49

Посилання

Психология труда учителя: книга для учителя. – М. : Просвещение, 1993. – 178 с.

Развитие и оценка компетентности. – М. : Высшая школа, 1996. – 120 с.

Downloads

Опубліковано

28-10-2012

Як цитувати

Вікторова, М. В. (2012). МУЗИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Educational Dimension, 33, C. 37–42. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1925

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи