УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБОМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • І. І. Доброскок Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1928

Ключові слова:

управління навчальним процесом, соціальні педагоги, проектні технології

Анотація

У статті розкрито зміст і структуру проектних технологій у процесі навчання майбутніх соціальних педагогів; шляхи їх ефективного упровадження. Проектні технології розглядаються як засіб управління навчальним процесом майбутніх фахівців в умовах магістратури.

Ключові слова: управління навчальним процесом, соціальні педагоги, проектні технології.

In the article the structure and content of design technology in the training of future social workers, their effective implementation. Project technologies are seen as a way to control the educational process of future professionals in the Judiciary.

Keywords: management of the learning process, social workers, design technology.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 45

Посилання

Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. – М. : Педагогика - Пресс, 1996. – 536 с.

Зимняя И. Педагогическая психология : [учебник для вузов] / И. Зимняя. – М. : Логос, 2001. – 384 с.

Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – К. : Освіта, 1994. – № 5-6.

Капська А. Й. Наукове забезпечення соціальних проектів / А. Й. Капська // Соціальна робота в Україні на початку ХХІ ст. : проблеми теорії і практики : у 2 ч. – Ч. 2. – К. : УДЦССМ, 2002. – С. 8-18.

Касьяненко М.Д. Педагогіка співробітництва : [навч. посіб.] / М. Д. Касьяненко. – К. : Вища школа, 1993. – 320 с.

Кліщ П. А. Особистість і середовище / П. А. Кліщ // Політико-психологічні та соціально-педагогічні проблеми освіти і виховання. – К., 1997. – С. 105-109.

Коберник О.М. Проектування навчально-виховного процесу: управлінський аспект / О. М. Коберник // Освіта і управління : науково-практичний журнал. – 1997. – Т. 1. – № 4. – С. 43-50.

Костюшко Г.О. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту : дис. . канд. наук : 13.00.04 / Г.О. Костюшко. – Житомир, 2005. – 263 с. : іл. – Бібліогр. : с. 181-208.

Наторп П. Культура народа и культура личности : Шесть лекций П. Наторпа, проф. Марбургского университета / П. Наторп ; [пер. с нем. М. М. Рубинштейна]. – Спб : Изд. О. Богдановой, 1912. – 189 с.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – № 303. – 22.04.2002 р. Неперервна

професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи / за заг. ред. І. А.Зязюна. – К. : Віпол, 2000. – 636 с.

Підласий І. П. Діагностика та експертиза педагогічних проектів : [навч. посіб.] / І. П. Підласий. – К. : Україна, 1998. – 343 с.

Downloads

Опубліковано

28-10-2012

Як цитувати

Доброскок, І. І. (2012). УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБОМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 54–61. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1928

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи