МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • О. Я. Коваленко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1968

Ключові слова:

системний підхід, комплексний підхід, діяльнісний підхід, обдарованість, обдарований учень початкової школи

Анотація

У статті розкрито основні положення системного та діяльнісного методологічних підходів. Розглянуто основний різновид системного – комплексний підхід. Доведено, що навчання обдарованих учнів у початковій школі буде ефективним, якщо здійснюватиметься на засадах системного та діяльнісного підходів.

Ключові слова: системний підхід, комплексний підхід, діяльнісний підхід, обдарованість, обдарований учень початкової школи.

The fundamentals of the system and activity methodological approaches have been exposed in the article. The main variety of the system approach – the complex approach – has been considered. It has been proved that the process of teaching of gifted primary school pupils will be effective if it is effected on the basis of the system and activity approaches.

Key words: system approach, complex approach, activity approach, giftedness, gifted primary school pupil.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 122 / PDF downloads: 89

Посилання

Алексеев П. В. Теория познания и диалектика : [учеб. пособие для вузов] / П. В. Алексеев, А. В. Панин. – М.: Высшая школа, 1991. – 383 с.

Али-Заде А. А. Границы науки: о возможности альтернативных моделей познания: [науч.-аналит. обзор] / А. А. Али-Заде. – М. : Просвещение, 1991. – 47 с. – (АН СССР, Ин-т науч. информ. по общ. наукам)

Богданов А. А. Тектология: (всеобщая организационная наука): в 2 кн. / А. А. Богданов. – Кн. 2. – М. : Экономика, 1989. – 304 с.

Каган М. С. Системный подход и гуманитарное знание: [избр. статьи] / М. С. Каган. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1991. – 384 с.

Краевский В. В. Проблемы научного обоснования обучения (методологический анализ): [монография] / В. В. Краевский. – М. : Педагогика, 1977. – 264 с. – (АПН СССР)

Логика и методология системных исследований: [колл. Монография] / А. И. Уемов, А. Ю. Цофнас, Ю. И. Зуев [и др.]; под ред. В. А. Цветкова. – Киев – Одесса: Вища школа, 1977. – 255 с.

Сагатовский В. Н. Опыт построения категориального аппарата системного подхода / В. Н. Сагатовский // Философские науки. – 1976. – № 3. – С. 69-72.

Сергеев И. С. Основы педагогической деятельности: [учеб. пособие для пед. вузов] / И. С. Сергеев. – СПб: Питер, 2004. – 316 с.

Юдин Э. Г. Системный подход и принцип деятельности: Методологические проблемы современной науки: монография / Э. Г. Юдин. – М. : Наука, 1978. – 391 с.

Downloads

Опубліковано

30-10-2012

Як цитувати

Коваленко, О. Я. (2012). МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, С. 323–330. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1968

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти