ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • І. А. Кравцова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"
  • А. О. Кравцова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1969

Ключові слова:

розвиток інтелекту, розвиток особистості, емоційність процесу навчання, емоційна підготовка учнів

Анотація

Стаття присвячена вивченню інтелектуальних здібностей та формуванню емоційної культури молодших школярів в умовах особистісно орієнтованого підходу до навчання. Розглядаються мотиваційні аспекти у сукупності інтересів особистості в умовах забезпечення якісно нового процесу навчання.

Ключові слова: розвиток інтелекту, розвиток особистості, емоційність процесу навчання, емоційна підготовка учнів.

The article is devoted to the studying of intellectual abilities and the forming of younger pupil’s emotional culture under conditions of oriented approach to education. Motivational aspects combined with the person’s interests during high-grade new process of teaching are illuminated in the article.

Key words: development of intellect, development of a person, emotionality of the process of teaching, pupil’s emotional preparation.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 75

Посилання

Бех І. Д. Емоції в процесі морального виховання молоді / І. Д. Бех // Початкова школа. – 1996. – № 10. – С. 40-43.

Лучина Т. Организация работы по формированию эмоциональной культуры подростков / Т. Лучина // Воспитание школьников. – 2005. – № 1. – С. 32-34.

Онопко Т. О. Розвиток інтелектуально-творчих здібностей молодших школярів в умовах особистісно орієнтованого підходу до навчання / Тетяна Олексіївна Онопко // Сузір’я педагогічних талантів Донеччини. – Донецьк: Витоки, 2008. – С. 268-269.

Павленко Т. Емоційний розвиток дітей / Т. Павленко // Психолог. – 2002. – № 41. – С. 8–9.

Савченко О. Я. Дидактика початкової школи: [підручн. для студ.]. – К. : Ґенеза, 1999. – 275 с.

Сухомлинський В. О. Вибрані твори: в 5 т.– К. : Радянська. школа, 1976. – Т. 3. – 246 с.

Турська О. В. Соціально-педагогічні умови виховання емоційної культури підлітків / О. В.Турська // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. – № 5. – С. 52-55.

Downloads

Опубліковано

30-10-2012

Як цитувати

Кравцова, І. А., & Кравцова, А. О. (2012). ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ. Educational Dimension, 33, C.330–336. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1969

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти