ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ

Автор(и)

  • Н. Д. Майбородюк Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1971

Ключові слова:

психологічний тренінг, самопізнання, успіх

Анотація

У статті розкрито суть поняття «психологічний тренінг», визначається його значення для підняття рівня домагань та досягнення успіху в пізнавальній діяльності молодших школярів. Подається розробка психологічного тренінгу для учнів початкових класів.

Ключові слова: психологічний тренінг, самопізнання, успіх.

The article deals with the definition of psychological training and depicts its role in stimulating the activity of junior pupils in their creative work. The methods of psychological training for junior pupils are also given in this work.

Key words: psychological training, self-knowledge, success.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 118 / PDF downloads: 61

Посилання

Бех І. Б. Педагогіка успіху: виховні втрати та їх подолання / І. Б. Бех // Педагогіка і психологія. – 2004. − № 4. – С. 5-15.

Коробко С. Психологічний тренінг для молодших школярів / Світлана Коробко // Психолог. – 2009. − № 21. – С. 3-10.

Паскаль М. Як провести тренінг? Теорія і практика / Марчел Паскаль // Шкільний світ. – 2007. − № 23. – С. 3-49.

Тренінг успіху // Обдарована дитина. – 2004. − № 7. – С. 29-33.

Шапар В. Б. Сучасний тлумачний психологічний словник / В. Б. Шапар – Х. : Прапор, 2007. – 640 с.

Downloads

Опубліковано

30-10-2012

Як цитувати

Майбородюк, Н. Д. (2012). ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 343–349. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1971

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти