НАЦИОНАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ ОБРАЗОВАНИЯ КАК ОДИН ИЗ ИСТОЧНИКОВ РАЗВИТИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ НАУКИ

Автор(и)

  • Л. У. Алимова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1993

Ключові слова:

освіта, національні цінності, вітчизняні педагоги, розвиток педагогічної науки

Анотація

У статті розглядаються питання освіти як національної цінності у спадщині вітчизняних та зарубіжних філософів, педагогів. Визначено місце освіти у розвитку педагогічної науки.

Ключові слова: освіта, національні цінності, вітчизняні педагоги, розвиток педагогічної науки.

The paper considers subjects of education as the national value in heritage of native and foreign philosophers, educationalists. The place of education in development of pedagogical science is determined.

Key words: education, national values, native educationalists, the development of pedagogical science.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 108 / PDF downloads: 39

Посилання

1. Абибуллаева Э. Э. Дидактическая система Исмаила Гаспринского / Э. Э. Абибуллаева. – Симферополь : НИЦ КИПУ. – 2011. – 152 с.
2. Додонов В. И. Национальные ценности образования как средство воспитания личности в трактовке отечественных мыслителей / В. И. Додонов // Национальные ценности образования: история и современность. (Материалы XVII сессии научного Совета по проблемам истории образования и педагогической науки). – М.: Знание, 1996. – 250 с.
3. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи: [підручн. для студ. пед. факультетів] / О. Я. Савченко. – К. : Абрис, 1997. – 416 с.

Опубліковано

27-10-2012

Як цитувати

Алимова, Л. У. (2012). НАЦИОНАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ ОБРАЗОВАНИЯ КАК ОДИН ИЗ ИСТОЧНИКОВ РАЗВИТИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ НАУКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 473–478. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1993

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек