ІДЕАЛІЗМ ТА РЕАЛІЗМ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • О. В. Невмержицька Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2001

Ключові слова:

цінності, ідеалізм, реалізм, формування цінностей

Анотація

Стаття розкриває основні засади ідеалістичного та реалістичного напрямів філософії, а відтак і педагогіки. Проаналізовано методичні та організаційні аспекти формування цінностей особистості в ідеалістичному та реалістичному напрямах едукації.

Ключові слова: цінності, ідеалізм, реалізм, формування цінностей.

The article analyses basic principles of idealistic and realistic directions of philosophy, and hence pedagogy. The methodological and organizational aspects of the formation of the personality's values in idealistic and realistic directions of education are analyzed.

Key words: values, idealism, realism, forming of values.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 49

Посилання

1. Butler J. D. Idealism in Education / Butler J. D. – New York : Harper and Row, 1966. – 144 p.
2. Gogacz M. Czlowiek i jego relacje (materiały do filozofii człowieka) / Gogacz M. – Warshawa, 1985. – 190 s.
3. Gogacz M. Podstawy wychowania / Gogacz M. – Niepokalanów : Wydawnictwo Ojców Franciszkanów, 1993. – 127 s.
4. Gutek G. L. Filozoficzne i ideologiczne podstawy educacji / Gutek G. L. – Gdańsk : GWP, 2003. – 351 s.
5. Krasnodębski M. O realistyczną filozofię wychowania. Idealizm i realism punktem wyjścia w pedadogice / Krasnodębski M. // Studia Philosophiae Christianae. – 2006. – № 42. – S. 45-64.
6. Sobczak S. Celowość wychowania. Tomistyczne podstawy teleologii wychowania / Sobczak S. – Warszawa : NAVO, 2000. – 176 s.

Downloads

Опубліковано

28-10-2012

Як цитувати

Невмержицька, О. В. (2012). ІДЕАЛІЗМ ТА РЕАЛІЗМ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 518–526. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2001

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек