ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • О. Б. Потапенко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2004

Ключові слова:

моральна особистість, споріднене виховання, вдячність

Анотація

У статті розглянуто філософсько-педагогічні концепції виховання моральної особистості, розроблені українськими мислителями другої половини XVIII століття, та перспективи їх практичного використання на сучасному етапі.

Ключові слова: моральна особистість, споріднене виховання, вдячність.

 

 

The article deals with the philosophical and pedagogical concept of moral personality education, developed in the second half of XVIII century, as well as prospects for their practical use at present.

 

Key words: moral identity, akin to training, thanks.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 33

Посилання

1. Андрущенко В. П. Основні тенденції розвитку вищої освіти України на рубежі століть / Віктор Петрович Андрущенко // Вища освіта України. – 2001. – № 1. – С. 11-17.
2. Гершунский Б. Г. Философия образования для ХХІ века / Борис Семенович Гершунский. – М. : Совершенство, 1998. – 622 с.
3. Клімова Г. П. Освіта і цивілізація / Г. П. Клімова. – Х. : Право, 1996. – 128 с.
4. Кришнамурти Д. Образование и смысл жизни / Джидду Кришнамурти. – Х. : Весть, 1997. – 240 с.
5. Сковорода Г. Твори : у 2 т. / Григорій Сковорода. – Т. 2. – К. : Обереги, 1994. – 480 с.
6. Філософія Відродження на Україні / за ред. М. В. Кашуби, І. С. Захари. – К. : Наукова думка, 1990. – 336 с.

Downloads

Опубліковано

28-10-2012

Як цитувати

Потапенко, О. Б. (2012). ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 543–547. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2004

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек