ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2004Ключові слова:
моральна особистість, споріднене виховання, вдячністьАнотація
У статті розглянуто філософсько-педагогічні концепції виховання моральної особистості, розроблені українськими мислителями другої половини XVIII століття, та перспективи їх практичного використання на сучасному етапі.
Ключові слова: моральна особистість, споріднене виховання, вдячність.
The article deals with the philosophical and pedagogical concept of moral personality education, developed in the second half of XVIII century, as well as prospects for their practical use at present.
Key words: moral identity, akin to training, thanks.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 88
/ PDF downloads: 33
Посилання
1. Андрущенко В. П. Основні тенденції розвитку вищої освіти України на рубежі століть / Віктор Петрович Андрущенко // Вища освіта України. – 2001. – № 1. – С. 11-17.
2. Гершунский Б. Г. Философия образования для ХХІ века / Борис Семенович Гершунский. – М. : Совершенство, 1998. – 622 с.
3. Клімова Г. П. Освіта і цивілізація / Г. П. Клімова. – Х. : Право, 1996. – 128 с.
4. Кришнамурти Д. Образование и смысл жизни / Джидду Кришнамурти. – Х. : Весть, 1997. – 240 с.
5. Сковорода Г. Твори : у 2 т. / Григорій Сковорода. – Т. 2. – К. : Обереги, 1994. – 480 с.
6. Філософія Відродження на Україні / за ред. М. В. Кашуби, І. С. Захари. – К. : Наукова думка, 1990. – 336 с.
2. Гершунский Б. Г. Философия образования для ХХІ века / Борис Семенович Гершунский. – М. : Совершенство, 1998. – 622 с.
3. Клімова Г. П. Освіта і цивілізація / Г. П. Клімова. – Х. : Право, 1996. – 128 с.
4. Кришнамурти Д. Образование и смысл жизни / Джидду Кришнамурти. – Х. : Весть, 1997. – 240 с.
5. Сковорода Г. Твори : у 2 т. / Григорій Сковорода. – Т. 2. – К. : Обереги, 1994. – 480 с.
6. Філософія Відродження на Україні / за ред. М. В. Кашуби, І. С. Захари. – К. : Наукова думка, 1990. – 336 с.
Downloads
Опубліковано
28-10-2012
Як цитувати
Потапенко, О. Б. (2012). ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 543–547. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2004
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. Б. Потапенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.