Міждисциплінарний підхід при структуруванні змісту гуманітарних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2397Ключові слова:
міждисциплінарний підхід, міждисциплінарність, міждисциплінарний зміст, гуманітарна освіта, гуманітарні дисципліни, гуманітарне навчання, структуруванняАнотація
Устінова В. О. Міждисциплінарний підхід при структуруванні змісту гуманітарних дисциплін.
Стаття присвячена вивченню особливостей застосування міждисциплінарного підходу у процесі структурування змісту гуманітарних дисциплін. Для досягнення поставленої мети використано такі загальнонаукові методи, як аналіз і порівняння педагогічних джерел з проблеми дослідження; узагальнення і синтез наукового знання щодо особливостей реалізації міждисциплінарного підходу. У роботі визначено основні шляхи втілення міждисциплінарністі у фаховій підготовці студентів педагогічних ВНЗ.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Завьялова М. П. Изменения установок гуманитарного образования в условиях становления информационного общества [Электронный ресурс] / М. П. Завьялова, Д. В. Сухушин // Открытый междисциплинарный электронный журнал «Гуманитарная информатика». – Вып. 1. – Томск : Томский гос. ун-т. – Режим доступа: http://huminf.tsu.ru/e-jurnal magazine/1/zavalov.htm
3. Санникова О. В. Междисциплинарность содержания социально-гуманитарного образования : социокультурные основания / О. В. Санникова // Высшее образование в России. – 2009. – No 4. – С. 98–103.
4. Микешина Л. Л. Трансцендентальное измерение гуманитарного знания / Л. Л. Микешина // Вопросы философии. – 2006. – No 1. – С. 46–67.
5. Хуторской А. В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обучения : [монография ] / Андрей Викторович Хуторской. – Москва : Изд-во МГУ, 2003. – 416 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вікторія Олександрівна Устінова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.