Дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників

Автор(и)

  • Дар’я Володимирівна Фурт Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2398

Ключові слова:

умови, дидактичні умови, полікультурна компетентність, розвиток полікультурної компетентності, старшокласники, форма роботи, мовне середовище

Анотація

Фурт Д. В. Дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників.

У статті проаналізовано погляди науковців на досліджувану проблему, визначено основні дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників на уроках англійської мови. З’ясовано поняття «дидактичні умови»; розглянуто основні форми роботи зі старшокласниками та визначено необхідні чинники для ефективного розвитку полікультурної компетентності. У роботі наголошено, що за умов методично грамотно організованої роботи з розвитку полікультурної компетентності, учні опановують загальноприйняті норми мовного спілкування і мовної поведінки в культурному середовищі, мова якого вивчається, та у своєму рідному.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 117 / PDF downloads: 103

Біографія автора

Дар’я Володимирівна Фурт, Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

старший викладач

Посилання

1. Буряк В. К. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. К. Буряк // Рідна школа. – 2007 – No 9 – С. 25–27.
2. Выготский Л. С. Развитие высших психических функций / Л. С. Выготский. – Москва : Изд-во АПН РСФСР, 1960. – 598 с.
3. Зверева И. Д. Межпредметные связи в современной школе / И. Д. Зверева, В. Н. Максимова. – Москва : Педагогика, 1981. – 160 с.
4. Крылова Н. Б. Культурология образования / Н. Б. Крылова. – Москва : Народное образование, 2000. – 272 с.
5. Перетяга Л. Є. Дидактичні умови формування полікультурної компетентності молодших школярів / Л. Є. Перетяга // Педагогіка і психологія формування творчої особистості : проблеми і пошуки : збірник наукових праць. – Запоріжжя, 2009. ̶ Вип. 54. – С. 342–346.
6. Поштарёва Т. Теория и практика формирования этнокультурной компетентности учащихся в полиэтнической образовательной среде: [монография] / Т. Поштарёва. – Ставрополь : Литера, 2006. – 300 с.
7. Педагогический энциклопедический словарь / науч. ред. О. Д. Грекулова. ̶ Москва : Большая рос. энцикл., 2003. – 528 с.
8. Словник-довідник з української лінгводидактики: [навч. посібник] / кол. авторів за ред. М. Пентилюк. – Київ : Ленвіт, 2003. – 149 с.
9. Современный философский словарь [Текст] / под ред. Г. М. Коджаспировой, А. Ю. Коджаспирова. ̶ Екатеринбург : Одиссей, 1996. - 450 с.

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Фурт, Д. В. (2016). Дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників. Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 92–97. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2398

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти